ˆ

Inne ogłoszenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Obwieszczenie Wojewody Warmińsko-Mazurskiego IGR-II.7820.1.13.2017

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-05-28 14:46:39

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Wojewoda
Warmińsko-Mazurski
Al. Marszałak Józefa Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
IGR-II.7820.1.13.2017
Olsztyn, 27.04.2018 r.
 
OBWIESZCZENIE
 
      Zgodnie z art. 11f ust. 3 i 4 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 1496) Wojewoda Warmińsko – Mazurski podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek inwestora Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, reprezentowanego przez Dyrektora Oddziału w Olsztynie Pana Mirosława Nicewicza, z dnia 16.02.2018 r. (uzupełniony w dniu 23.03.2018 r.), została wydana decyzja Nr 17/18 z dnia 27 kwietnia 2018 r.,o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z nadanym rygorem natychmiastowej wykonalności dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi krajowej nr 59 na odcinku od km ok. 19+500 do km ok. 21+300 w ramach zadania 2 „Opracowanie kompletnej dokumentacja projektowo- kosztorysowej budowy ścieżek rowerowych o długości około 15,541 km, w ramach Projektu Mazurska Pętla Rowerowa, na drogach krajowych, będących w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zlokalizowanych na terenie całego przebiegu MPR”.
 
Inwestycja realizowana będzie na działkach:
1)      w liniach rozgraniczających teren pasa drogowego :
-         obręb nr 0001 Miasto Ryn, działki nr: 353, 11/7, 11/13 (powstała z poddziału 11/4), 11/15 (powstała z poddziału 11/5), 11/17 (powstała z poddziału 11/11), 7/30 (powstała z poddziału 7), 2/3 (powstała z poddziału 2/2), 351/1 (powstała z poddziału 351), jednostka ewidencyjna 280608_4 Ryn- miasto;
-        obręb nr 0017 Tros, działki nr: 217, 193/11 (powstała z poddziału 193/3), 193/9 (powstała z poddziału 193/2), jednostka ewidencyjna 280608_5 Ryn- gmina;
 
        W związku z powyższym informuję, że z treścią decyzji można zapoznać się w Wydziale Infrastruktury, Geodezji i Rolnictwa Warmińsko – Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, w pokoju nr 330, (poniedziałek - piątek 10:00 – 13:00). Od decyzji służy stronom odwołanie do Ministra Inwestycji i Rozwoju, za pośrednictwem Wojewody Warmińsko – Mazurskiego w terminie 14 dni, licząc od upływu 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości.
 
        Zgodnie z art. 18 ust. 1e ww. ustawy w przypadku, w którym dotychczasowy właściciel, użytkownik wieczysty nieruchomości objętej przedmiotową decyzją wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomość i opróżni lokal oraz inne pomieszczenie niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji - wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5% wartości nieruchomości lub prawa użytkowania wieczystego. W celu wydania nieruchomości należy zgłosić się do Wydziału Nieruchomości w siedzibie olsztyńskiego Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych   i Autostrad al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, tel. (089) 521-28-35, pokój 308, gdzie zostanie w tej sprawie podpisany „Protokół wydania nieruchomości”.
 
         Odszkodowanie ustalone zostanie w odrębnej decyzji zgodnie z art. 12 ust. 4a ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietna 2003 r.
 
Z-up. Wojewody
Warmińsko-Mazurskiego
Zbigniew Pazerski
Dyrektor Wydziału Infrastruktury,
Geodezji i Rolnictwa

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyla informację: Andrzej Żmijewski Data wytworzenia informacji: 2018-05-28 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Żmijewski Data wprowadzenia do BIP 2018-05-28 14:46:39
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2018-05-28 14:46:53
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2018-05-28 14:46:53
Artykuł był wyświetlony: 1074 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o zwołaniu Sesji.

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-05-21 14:45:43

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ryn  21.05.2018r.
ZAWIADOMIENIE O ZWOŁANIU SESJI
 
       Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2017 roku poz.1875 ze zm.)  zwołuję XLV Sesję Rady Miejskiej w Rynie na 30 maja br. godz.15:00. Obrady będą odbywały się w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy  przy ul. Ratuszowej 2 w Rynie.
                  
                                  Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych  w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza o wykonaniu uchwał Rady i działalności w okresie między  sesjami.
6. Wolne wnioski, interpelacje i zapytania Radnych.
7. Przygotowanie Miasta i Gminy do sezonu letniego.
8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków, obowiązującego na terenie Miasta i Gminy Ryn.
9. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości oznaczonej nr 188/41 w Rynie.
10. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia placówki wsparcia dziennego.
11. Podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie podziału Gminy Ryn na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z Radną.
13. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Ryn na 2018r.
14. Ocena zasobów pomocy społecznej gminy Ryn  za rok 2017.
15. Sprawy różne.
16. Zamknięcie posiedzenia.
 
 
 
Przewodniczący Rady Miejskiej
Jarosław Filipek
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Dybała Data wytworzenia informacji: 2018-05-21 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Dybała Data wprowadzenia do BIP 2018-05-21 14:45:43
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2018-05-22 07:21:26
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2018-05-22 07:21:26
Artykuł był wyświetlony: 668 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Burmistrz Miasta i Gminy Ryn ogłasza konkurs na kandydata na stanowiska dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rynie ul. Szkolna 8, 11-520 Ryn

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-05-17 10:29:48

Akapit nr 1 - brak tytułu

Burmistrz Miasta i Gminy Ryn ogłasza konkurs na kandydata na stanowiska dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rynie ul. Szkolna 8, 11-520 Ryn
 
1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w § 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2017 r. poz. 1597).
 
2. Zgodnie z § 2 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r.
w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1587)  oferty osób przystępujących  do konkursu powinny zawierać:
 
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznego przedszkola, publicznej szkoły lub publicznej placówki,
 
b) oświadczenia zawierającego następujące dane osobowe kandydata:
- imię (imiona) i nazwisko,
- datę i miejsce urodzenia,
- obywatelstwo,
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),
 
c) poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. b: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
 
d) poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
 
e) poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
 
f) oświadczenia, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
 
g) oświadczenia, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 
h) oświadczenia, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U.
z 2017r.  poz. 1311),
 
i) oświadczenia o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1721, 1948, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 1530) - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,
 
j) poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,
 
k) poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
 
l) oświadczenia, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2017 r. poz. 1189) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1842, z późn. zm.) - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
 
ł) oświadczenia, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
 
Na żądanie organu prowadzącego, podczas postępowania konkursowego, kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w pkt: 2, c, d, e, j  i k.
 
3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym  i dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rynie”, w terminie do 4 czerwca 2018 r. do godz.15.00, w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn– sekretariat.
 
4. O terminie i miejscu przeprowadzania postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Kowalska Data wytworzenia informacji: 2018-05-17 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Kowalska Data wprowadzenia do BIP 2018-05-17 10:29:48
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2018-05-17 10:30:16
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2018-05-17 10:30:16
Artykuł był wyświetlony: 1213 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Znak: B/B.6733.04.2018

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-05-15 12:28:02

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ryn, dnia 15.05.2018 r.
 
Znak: B/B.6733.04.2018
 
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
 
         Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073, 1566) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149) zawiadamia się, że na wniosek z dnia z dnia 19.04.2018 r. (data wpływu 20.04.2018 r.), uzupełniony wnioskiem z dnia 09.05.2018 r. (data wpływu 14.05.2018 r.) złożony przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, reprezentowane przez Jacka Podlewskiego – Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na wykonaniu przebudowy Kanału Mioduńskiego, w ramach projektu: Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na szlakach Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I” / Etap II B – przebudowa 
i umocnienie 5 kanałów na szlaku od Mikołajek do Giżycka / Przebudowa i umocnienie Kanału Mioduńskiego w km 37+0,5 – 38+97 szlaku głównego Pisz - Węgorzewo, zlokalizowanych na działkach o nr ewid. 1 obręb 16 Szymonka, nr ewid. 4/1, 18 obręb 06 Ławki oraz nr ewid. 100 obręb 07 Mioduńskie, gmina Ryn.
 
        Dokumentacja dotycząca w/w wniosku dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn, pokój nr 128, tel: 874293979, e-mail: .
        Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyla informację: Natalia Bimbir Data wytworzenia informacji: 2018-05-15 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Bimbir Data wprowadzenia do BIP 2018-05-15 12:28:02
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2018-05-15 12:28:08
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2018-05-15 12:28:08
Artykuł był wyświetlony: 1832 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Znak: B/B.6733.03.2018

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-05-15 12:26:35

Akapit nr 1 - brak tytułu

Znak: B/B.6733.03.2018
 
Ryn, 15.05.2018 r.
 
OBWIESZCZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Ryn
 
o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
        Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073, 1566)
ZAWIADAMIAM
 
o zakończeniu z dniem 15.05.2018 r. postępowania dowodowego i przystąpieniu do rozpatrzenia zgromadzonego materiału dowodowego w prowadzonym postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącej:
przebudowy dróg gminnych Nr 130009N, 130010N, 130025N wraz z budową oświetlenia, przebudową istniejącego przepustu oraz urządzeń odwadniających korpus drogi, przebudową sieci elektroenergetycznej kablowej średniego napięcia wraz ze światłowodem i przebudową sieci telekomunikacyjnej kablowej, zlokalizowanych na działkach o nr ewidencyjnych 56, 36, 77, 70, 251 obręb 08 Orło, gmina Ryn.
 
Z treścią dokumentacji sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn ul. Ratuszowa 2, pok nr 128, tel. 87-429-39-79
 
Pouczenie
 Po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, zawiadomienie            o zakończeniu postępowania w przedmiotowej sprawie uważa się za doręczone stronom postępowania – zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073, 1566).
 
 
Miejsce publikacji:
1.      Strony postępowania: poprzez obwieszczenie ogłoszone publicznie: w BIP UMiG Ryn oraz na tablicach ogłoszeń w UMiG Ryn oraz tablica ogłoszeń w miejscowości Orło – zgodnie z art. 49 Kpa w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
2.      a/a
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyla informację: Natalia Bimbir Data wytworzenia informacji: 2018-05-15 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Bimbir Data wprowadzenia do BIP 2018-05-15 12:26:35
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2018-05-15 12:28:08
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2018-05-15 12:28:08
Artykuł był wyświetlony: 1921 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Znak: B/B.6733.02.2018

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-05-15 12:23:51

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Ryn, dnia 15.05.2018 r.
 
Znak: B/B.6733.02.2018
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
 
       Zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073, 1566) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149) zawiadamia, że w dniu 15.05.2018 r. została wydana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na budowie i rozbiórce elektroenergetycznej linii napowietrznej nN 0,4kV wraz z przyłączami napowietrznymi nN 0,4 kV, zlokalizowanej na działkach o nr ewidencyjnych 404, 83/5, 84/1, 84/16, 96/2, 92/3, obręb 10 Rudówka, gmina Ryn.
 
 
        Dokumentacja dotycząca w/w wniosku dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn.
        Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyla informację: Natalia Bimbir Data wytworzenia informacji: 2018-05-15 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Bimbir Data wprowadzenia do BIP 2018-05-15 12:23:51
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2018-05-15 12:24:00
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2018-05-15 12:24:00
Artykuł był wyświetlony: 1630 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Znak: BŚ.6220.8-7.2018

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-04-26 13:40:53

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ryn, dnia 26.04.2018 r.
BŚ.6220.8-7.2018
 
 
OBWIESZCZENIE
 
         Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017r. poz. 1405, 1566)
 
BURMISTRZ MIASTA I GMINY RYN
zawiadamia
 
że 25 kwietnia 2018r. wydana została decyzja , znak sprawy BŚ.6220.8.2018 o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Przebudowa drogi powiatowej nr 1728N w następujących lokalizacjach: 9+098 – 11+211 na działce nr 41 obręb 01 – Jeziorko; 13+340 – 13+ 960 na działce nr 129 obręb nr 17 Tros, gmina Ryn”
Z treścią przedmiotowej decyzji oraz z pełną dokumentacją postepowania można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2 (informacja w pok. Nr 108) w dniach pracy Urzędu, w godzinach 8.00-15.00 , tel. 87 429 39 60, email: .
 
Obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez:
- udostepnienie na stronie internetowej /BIP/ UMiG Ryn
- wywieszenie na tablicach ogłoszeń:
1/ Urzędu Miasta i Gminy Ryn
2/ miejscowości Jeziorko
3/ miejscowości Tros
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyla informację: Aleksander Szczepański Data wytworzenia informacji: 2018-04-26 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Aleksander Szczepański Data wprowadzenia do BIP 2018-04-26 13:40:53
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2018-04-26 13:41:05
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2018-04-26 13:41:05
Artykuł był wyświetlony: 1757 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Znak: BŚ.6220.8-6.2018

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-04-26 13:39:01

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ryn, dnia 25.04.2018 r.
 BŚ.6220.8-6.2018
 
 
OBWIESZCZENIE
 
         Na podstawie art. 123 §1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postepowania administracyjnego (Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm.).
 
BURMISTRZ MIASTA I GMINY RYN
zawiadamia
 
że 24 kwietnia 2018r. wydane zostało postanowienie , znak sprawy BŚ.6220.8-5.2018 stwierdzające brak potrzeby przeprowadzenia przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na „Przebudowa drogi powiatowej nr 1728N w następujących lokalizacjach: 9+098 – 11+211 na działce nr 41 obręb 01 – Jeziorko; 13+340 – 13+ 960 na działce nr 129 obręb nr 17 Tros, gmina Ryn”
Z treścią postanowienia, z  dokumentacją postepowania i opinią Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Giżycku oraz Państwowego Gospodarstwa Wody Polskie Zarząd Zlewni w Giżycku można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2 (informacja w pok. Nr 108) w dniach pracy Urzędu, w godzinach 8.00-15.00 , tel. 87 429 39 60, email: .
 
Obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez:
- udostepnienie na stronie internetowej /BIP/ UMiG Ryn
- wywieszenie na tablicach ogłoszeń:
1/ Urzędu Miasta i Gminy Ryn
2/ miejscowości Jeziorko
3/ miejscowości Tros
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyla informację: Aleksander Szczepański Data wytworzenia informacji: 2018-04-26 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Aleksander Szczepański Data wprowadzenia do BIP 2018-04-26 13:39:01
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2018-04-26 13:41:05
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2018-04-26 13:41:05
Artykuł był wyświetlony: 1755 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Znak: B/B.6733.06.2018

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-04-24 10:08:22

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ryn, dnia 23.04.2018 r.
 
Znak: B/B.6733.06.2018
 
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
 
        Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073, 1566) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149) zawiadamia się, że na wniosek z dnia z dnia 18.04.2018 r. (data wpływu 20.04.2018 r.) złożony przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, reprezentowane przez Jacka Podlewskiego – Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na wykonaniu przebudowy Kanału Szymońskiego, w ramach projektu: Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na szlakach Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I” / Etap II B – przebudowa
i umocnienie 5 kanałów na szlaku od Mikołajek do Giżycka / Przebudowa i umocnienie Kanału Szymońskiego w km 40+34 – 42+70 szlaku głównego Pisz - Węgorzewo
, zlokalizowanych na działkach o nr ewid. 1, 38, 38/2, 397 obręb 16 Szymonka, gmina Ryn oraz 262 obręb 4 gmina Miłki.
 
 
        Dokumentacja dotycząca w/w wniosku dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn, pokój nr 128, tel: 874293979, e-mail: .
 
        Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
 
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyla informację: Natalia Bimbir Data wytworzenia informacji: 2018-04-24 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Bimbir Data wprowadzenia do BIP 2018-04-24 10:08:22
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2018-04-24 10:08:45
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2018-04-24 10:08:45
Artykuł był wyświetlony: 1793 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Znak: B/B.6733.05.2018

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-04-24 10:07:02

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ryn, dnia 23.04.2018 r.
 
Znak: B/B.6733.05.2018
 
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
 
         Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073, 1566) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149) zawiadamia się, że na wniosek z dnia z dnia 18.04.2018 r. (data wpływu 20.04.2018 r.) złożony przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, reprezentowane przez Jacka Podlewskiego – Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na wykonaniu przebudowy Kanału Grunwaldzkiego, w ramach projektu: Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na szlakach Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I” / Etap II B – przebudowa
i umocnienie 5 kanałów na szlaku od Mikołajek do Giżycka / Przebudowa i umocnienie Kanału Grunwaldzkiego w km 36+10 – 36+57 szlaku głównego Pisz - Węgorzewo
, zlokalizowanych na działkach o nr ewid. 1, 3, 4/1 obręb 06 Ławki, gmina Ryn.
 
 
          Dokumentacja dotycząca w/w wniosku dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn, pokój nr 128, tel: 874293979, e-mail: .
 
          Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
 
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyla informację: Natalia Bimbir Data wytworzenia informacji: 2018-04-24 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Bimbir Data wprowadzenia do BIP 2018-04-24 10:07:02
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2018-04-24 10:07:08
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2018-04-24 10:07:08
Artykuł był wyświetlony: 1770 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji

ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu